REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
Konradosmen
obserwuj
utworzony : 04 czerwca 2019 17:32
ostatnie logowanie : 21 lutego 2020 22:53  |  Status: offline
imię i nazwisko :
email :ukryty
miasto :
rok urodzenia :1987  (33 lat)
ulubiona drużyna :
ulubiony zawodnik :
ulubione rozgrywki :
Liga Mistrzów

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: LM: Liverpool przegrał w Madrycie!
18.02.2020 23:50
Liverpool lubi odrabiac straty w rewanżu na Anfield  będize pewna wygrana  ze 3-0 jak nie lepiej juz kloop wymysli strategie zeby sie przebić przez autobus  atletico do bramki...
artykuł: Man Utd wygrywa na Stamford Bridge!
17.02.2020 23:22
co za rozczarowanie liczyłem w tym meczu na chelsea... mam nadzieje ze utrzymają 4 miejsce i ze ani manU ani toteenham na nie nie wskocza na końcu
artykuł: Kto zostanie triumfatorem Ligi Mistrzów w sezonie 2019/20, kursy
17.02.2020 23:20
ciekawie będzie w LM juz sie doczekać  meczów nie mogę
artykuł: Real złoży wielką ofertę za Sterlinga
16.02.2020 23:26
niech odrazu Real zaoferuje  za niego okrągły Miliard funtów i płaci mu  chociaż 1 milion  funtów tygodniowo,i niech ten grzeje łąwke na bernabeu/ real to desperadooo zawsze przepłacali zawsze za duzo płacili moze kiedys zbankrótują w koncu
artykuł: Media: Liverpool nie myśli o sprzedaży Firmino
16.02.2020 23:23
Liverpool ma optymalny skład pierwszy jak i ławke rezerwowych tez zapełnioną wielkimi nazwiskami po co Sacho czy Werner  i za kogo ,, co mają ławkę grzać ??
artykuł: Barca wciąż bez zgody na transfer awaryjny
16.02.2020 23:21
Barca ma wielu rezerwowych ktorzy moga ich zastapic jak nie ci to z rezerw , co to za nowość jakas zgoda na transfer w trakcie sezonu jak okienko tranfferowe jest zamknięte.
artykuł: Tylko remis Realu na Santiago Bernabeu
16.02.2020 23:18
no to barca juz ich ma,.. jeszcze jeden remis realu i po ptokach a Barca bedize Mistrzem hiszpani jak zwykle
artykuł: Klopp: Kibicuję Lazio w walce o scudetto
16.02.2020 23:10
ee to jak kloop mowi ze Lazio bedzie mistrzem mimo ze jest o punkt mniej za Juve,, a  wAngli Liverpool ma 25 punktów przewagi nad city, a  Kloop dalej nie potwierdza ze Liverpool FC wygra mistrzostwo tylko sie  wymigóje ze jeszcze nim nie jest ze walka trwa ze wszystko możliwe ,,, to mysle ze przesadza./..
artykuł: Wielki triumf Lazio!
16.02.2020 23:07
no to walka o mistrzostwo nabiera tęmpa , 3 druzyny ida w łep w łep
ale do konca jeszcze daleko 14 kolejek do zdobycia jeszcze kazy ma  42 mozliwych punktów tak więc na finiszu róznie moze być
artykuł: Zidane: City będzie miało niesamowitą motywację
16.02.2020 00:00
ten chyba juz próbuje usprawiedliwic porażkę z  city czy coooo tak sie boi Guardiaoli odwiecznego wroga z barcelony oniegdajjjj
artykuł: Barca z pełną pulą
15.02.2020 23:59
no to jutro real wtopi  z celta u siebie  i fajnie bedzie,  tu przynajmniej sie toczy walka o mistrzostwo , bo w angli to juz dawno pozamiatane
artykuł: Mane zapewnia trzy punkty The Reds
15.02.2020 23:56
sie  człowiek napaczyć na tabele nie moze , Liverpoooooooool ma teraz 25 punktów przewagi nad city, 35  nad chelsea,, a nad manchesterem united,,,,,, chwila to musze policzyć   jakieś 41 ( hahahahha miód na serce)

dla fanów manU macie  po 26 kolejkach tylko 41 punktów straty do Liverpooooooooooooooolu !!! hahahahahahhah
artykuł: Championship: Sensacja goni sensację, asysta Klicha
15.02.2020 23:51
kolejka pod Leeds i dobrze zawsze ich lubiłem fajny klub i miasto./ mam nadzieje ze wejdą do premiership/
artykuł: Aston Villa vs Tottenham. Zapowiedź, typy, kursy
14.02.2020 23:53
ja jestem za lwami , tak zeby Murinhio kipiał po meczu...
artykuł: Norwich vs Liverpool. Zapowiedź, typy, kursy
14.02.2020 23:51
jesli wynik bedzie mniejszy niż 0-5 to będę rozczarowany.../
artykuł: Man City wykluczony na dwa sezony z pucharów!
14.02.2020 23:07
znając ztcie   te odwołanie do sądu administracyjnego złagodzi tą karę... o karę w  zawieszenia na 2 lata w zawieszeniu i dodatkowe z 5 milionów funtów w gotówce
a co by było jakby city w tym  sezonei wygrało LM . ? obronca trofeum z  zakazem bronienia trofeum>?
inna sprawa ze jak  ten wyrok zostanie utrzymany do guardiola ucieknie z  city  jak by był na titanicu,, juz cos od kilku tygodni wspomina ze tęskni za barceloną.... a jakby nie miał grać w LM przez 2 lata i ogladac plecy w nieskonczoność Liverpoolu, bo pewnie tródno by im było utrzymac wszystkie gwiazdy z takim wyrokiem tymbardziej ze teraz skonczy sie szastanie kasą gdyż sa na cenzurowanym finanse będą prześwietlane skoncza sie tygodniówki na poziomie 500 tys tygodniowo funtów... i wielkie transfery./
artykuł: Coutinho: Nie jestem zaskoczony świetną grą Liverpoolu
12.02.2020 23:14
odszeedł z Liverpoolu do barcelony gdzie był rezerwowym ci go wypozyczyli do bayernu gdzie jest rezerwowym i  Bayern nie zamierza go wypupić po sezonei wraca do barcy   na ławke czy znowu gdzieś go wypozyczą
artykuł: Piątek bez trenera, Klinsmann rzucił ręcznik!
12.02.2020 17:49
przegrał dwa mecze pod rząd po zimie i odrazu ucieka,,, wyzej go ceniłem, taki piątek sie nim zachwycał jakby specjalnie dla niego przyszedł do hertyu a teraz ten odszedł
artykuł: Piłkarze Herthy zszokowani rezygnacją Klinsmanna
12.02.2020 17:46
a piątek gdzie idzie , pewnei po sezonie wroci do cracovi , bo na bundeslige za słaby na seria a tez /
artykuł: Derby dla Interu, Nerazzurri liderem!
10.02.2020 00:00
sie ciekawie  robi w tabeli 3 druzyny  idą w łep w łep,  moze Inter w koncu zgarnie mistrzostwo bo te coroczne Juve sie juz kazdemu objadły az opaczyc na nie nie moze.. nawet Lazio moze wygrac

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
Obecnie nikt cię nie obserwuję.