REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
Fitch10
obserwuj
utworzony : 02 listopada 2016 11:02
ostatnie logowanie : 23 grudnia 2016 17:39  |  Status: offline
imię i nazwisko :
email :ukryty
miasto :
rok urodzenia :brak danych
ulubiona drużyna :
ulubiony zawodnik :
ulubione rozgrywki :

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: Real - Sevilla hitem 1/8 finału Pucharu Króla
23.12.2016 14:01
[Za dużo tego. Żegnamy.Moderator]
artykuł: Liverpool górą na Goodison Park!
20.12.2016 11:10
Piotruś
Zgadza się.Co więcej czy czasem nie miało być tak że do LM awansują 3 pierwsze plus jeszcze jedna za "zasługi " bez względu na miejsce w tabeli ?:)
artykuł: Liverpool górą na Goodison Park!
20.12.2016 11:08
RedHart
I po co się tak spinac. Rycerz napisał samą prawdę i nigdzie nie napisał że mecz był nudny. Mi się przyjemnie ogląda taką rąbaninę co nie zmienia faktu że...

Poziom chaosu wręcz nie wyobrażalny. O ile Liv potrafi czasem fajnie z przodu poklepać o tyle z tyłu wystarczy jeden presujący zawodnik na dzidę a już zamiast prób rozegrania piłki mimo wielu opcji jest luta do przodu. To samo bramkarz.
3/4 akcji Evertonu to piła na skrzydło i dizda w pole karne na aferę może tur Lukaku strąci głową :)
Fajnie się to ogląda ale kończy się to później max na 1/8LM o ile ma się szczęście jak Lisy z grupą.

Bardzo podoba mi się Mane a chłopak ma dopiero 24l. Lepiej pewnie też by to wyglądało gdyby był Cou, bo potrafi przyjąc ze zwodem i utrzymać się przy piłce.  
Jak dla mnie w Liv najbardziej brakuje kogoś kto od tyłu potrafił by to wszystko poukładać, dobrze rozegrać i pomóc obrońcą wychodzić z piłką bez głupiego wybijania jej...
artykuł: James Rodriguez: Mam kilka ofert
19.12.2016 13:18
Nie chce mi się wierzyć że Real na to pozwoli. Pewnie to jeden z tych piłkarzy który musi grać regularnie żeby być w formie a na to w Realu nie ma szans. A i w 4-3-3 pozycji dla niego też trochę brak bo to urodzona 10.

Tak czy siak rozegrał już 600m a to jak nawet nie na półmetek wcale nie tak dramatycznie mało.
Za chwile zacznie się dopiero prawdziwe granie bo jesień to tylko rozgrzewka.

W zeszłym sezonie styczeń,luty,marzec to było praktycznie granie co 3 dni dla Barcy. Real nie grał w PK ale teraz to się zmieni. Zakładając dojście do półfinału to jest 8 tyg z meczem w środku tygodnia. LM to kolejne 6 meczy w środku tygodnia co razem daje  granie praktycznie do połowy kwietnia co 3 dni....

Nawet taki James myślę że nastuka 2000m na koniec sezonu. To moim zdaniem byłby duży błąd Realu sprzedanie go.
artykuł: Derby dla Barcy
19.12.2016 11:37
Gola zawalił Mashe który, tadam zagrał swoje pierwsze minuty od x lat na DM po zejściu Busiego. Olał powrót za strzelcem gola.

Co do pierwszej połowy tez mnie to trochę irytuje ale to na 100% jest element taktyki. Pierwsze 45m Barca stara się kontrolować piłkę tak by przeciwnik musiał za nią biegać póki ma dużo siły, bez hurra ataków. Mimo to najpierw była setka Messiego potem mieliśmy genialne zagranie Iniesty i gola Suareza plus jeszcze dwie wysmienite okazje jak ta po kontrze gdy leżał zawodnik Esp. Wiadomo też że wynik determinuje grę a tu w końcu nam się mecz ułożył bo już w 18m mieliśmy prowadzenie.

To była też absolutna kontrola spotkania. Esp nie miało praktycznie nic z gry a TS był bezrobotny.
Wiadomo było że w drugiej połowie wyjdzie bieganie za piłką gości i będzie dużo więcej miejsca.
Tak też było i 2 połowa to prócz goli całkiem sporo sytuacji.

Co do Messiego to glizda164 napisał wszystko.
Swoją drogą zawsze tak wiele osób komentuje mecze Barcy w tym kibiców z Madrytu a dziś. Az nie chce się wierzyć że derbów nie oglądali :)
artykuł: Man City górą w hicie ligi!
19.12.2016 10:12
Może lepiej jak by Arsenal zajął 5 miejsce na koniec bo z A.W nie mają szans absolutnie na nic. Żeby na tym poziomie dać się tak zdominować i tak rozpaczliwie bronić 1 bramkowej przewagi to po prostu nie przystoi.
Ozil,Sanchez, ponoć wybitny Xhaka a środek pola totalnie nie istnieje.
Wyśmiewany Sterling i małolat z bundesligi kręcą Arsenalem że szok.

To nie jest kwestia materiału ludzkiego. Paco z Rayo które spadło potrafił mieć większe posiadanie piłki od Barcy a Arsenal nie potrafi chociaż na trochę dać odpocząć defensywie i utrzymać piłkę w środkowej strefie. To po prostu jest w ich głowach.

Z tym trenerem choćby tam Messi z CR7 przyszli to Arsenal niczego nie wygra...
artykuł: Modrić: Nie dla systemu wideo
16.12.2016 13:43
Powtórki w wielu sytuacjach są albo nierealne albo będą prowadzić do jeszcze gorszego sędziowania.
Np.spalony. Długa piłka od Messiego Suarez wychodzi sam na sam i....pada gol. Sprawdzają, był spalony, bramka anulowana. Co w sytuacji gdy sędzia gwizdnie spalonego a powtórka pokaże że nie było ? Efekt będzie taki że nawet najgłupsze spalone sędzia będzie puszczał żeby nie brać odpowiedzialności.
To się tyczy każdej sytuacji. Faul presującego napastnika na obrońcy.Napastnik przejmuje piłkę i ma autostradę do bramki. Sędzia gwiżdże faul na obrońcy a powtórka pokazuje że napastnik czysto wszedł w piłkę. Co dalej ? Oddadzą mu sam na sam czy będą puszczać każdą sytuację ?

Tu nie ma się co wyrobić. Sędziowie będą puszczać wszystko nawet w najbardziej absurdalnych sytuacjach żeby video za nich zrobiło robotę.

GLT - to jest ok. Co do spalonych to musiał by to być system Live który w góra 5 sekund informował by sędziego że jest spalony. Czyli już mocna fantastyka z czujnikami w butach itp.
artykuł: Atletico na kolanach
12.12.2016 23:33
A mnie się wydaje że chyba powoli coś się kończy. Najlepsze Atletico za Simeone to było to które siało postrach w powietrzu było bardzo fizyczne ( Costa + Raul) i bazowało przede wszystkim na obronie. Ile oni wtedy meczy wygrali 1:0 po stałym fragmencie....

Dziś to zdecydowanie bardziej ugrzeczniona drużyna.
artykuł: Ronaldo ze Złotą Piłką! Lewandowski dopiero 16.
12.12.2016 23:24
Zgadzam się że nie mogło być inaczej. Czy w pełni zasłużona to już ile osób tyle opinii.
Indywidualne liczby obu piłkarzy za rok 2016 nie są porównywalne. O ile jeszcze w golach CR7 tak bardzo nie odstaje (7)  to w kanadyjce już przepaść(22). Po za tym osobiście uważam że najzwyczajniej w świecie prócz bardzo dobrego początku większą część roku Ronaldo grał po prostu słabo. Taki Bale był znacznie lepszy.

Faktem jednak jest konsekwencja w wybieraniu. Ostatnie lata to na zmianę Cris i MEssi w zależności kto więcej ugra. A że drużynowo w tym roku Cris zgarnął wszystko co najważniejsze inaczej być po prostu nie mogło. A to że w jednym finale nie grał a w drugim był jednym z najsłabszych na boisku to już bez znaczenia.

Osobiście uważam że znacznie większą stratą dla Realu jest brak np Modricia niż Ronaldo. Może gdyby Chorwacja wygrała ME to mieli byśmy w końcu innego zdobywcę ZP. Podpisał bym się wtedy pod nią obiema ręcami :)

Tak czy siak gratki ;)
artykuł: Barcelona wygrywa w Pampelunie
10.12.2016 20:37
Obecność Neymara to z jednej strony gwarancja 2-3 wykreowanych setek nawet w najtrudniejszych meczach. Patrząc na Squwke Neymar ma 36 wykreowanych szans a Messi...22. To nie jest przypadek zreszta l. asyst to potwierdza. Niestety jest tez druga strona. Najwiecej strat które generują kontry i które bardzo zle wpływają na płynność gry. W dodatku wg. Tego samego portalu nawet Suarez ma więcej defensywnych akcji od Brazola. A to jak Ney zachowuje sie po stratach na własnej połowie jak z RSSS to już absolutny dramat. No i tak jak koledzy pisali często nie widzi dobrze wychodzących kolegów jeśli nie jest to Messi lub Urus.

Co do Ardy to jak dla mnie piłkarz nie na Barce i nie na atak pozycyjny. Gdy przeciwnik broni sie cała drużyna to Arda na skrzydle nie ma wiele do zaoferowania.

Wracając do Brazola to idealny następca Messiego. Sęk w tym ze Messi pogra jeszcze kilka lat a 3 gwiazdorów zupełnie wyłączonych z defensywy to chyba za dużo.

Chętnie zobaczył bym Barce w Realowskim 442 z Messim jako 10 za Suarezem a w pomocy obok Iniesty,Rakiety,Busiego jakiegoś błyskotliwego  skrzydlowego który nie zaniedbywał by zadań defensywnych. Może by tez wrócił mocny presing który kiedyś był wizytówka tego klubu.
artykuł: Zidane: Wolę uniknąć Juventusu
08.12.2016 14:42
Juve już raz wyeliminowało Real i spokojnie może to zrobić znów. Faworytem nie będą ale Realowi ciężko się gra z takimi drużynami.
Juve zagra 5tką z tyłu plus 3ką pomocników. W dodatku jeden z nielicznych meczów w których to nie Real będzie straszył w powietrzu.

No i nie zapominajmy że pierwszy mecz w którym trzeba zagrać trochę zachowawczo jest w Madrycie...

artykuł: LM: Pewna wygrana Barcy
07.12.2016 13:23
Bardzo dobry mecz Andre na pozycji Pivota. Częściej powinien luzować Busiego bo to gwarancja jego formy.
Bardzo dobry mecz Vidala w ofensywie i kilka świetnych powrotów. Zresztą z ostatniego wywiadu jasno już wynika że nie o sportowe kwestie chodziło.
Mogła się też podobać gra Denisa który próbował wielu trudnych zagrań.
Paco tragedia, nie chodzi tu już nawet o gole ale o klepe i małą grę.

Dahoud, jak on przyjmuje piłkę ze zwodem...bardzo wielki talent a ma dopiero 20lat. Chłopak potrafi robić różnicę na takim poziomie w środku pola a to na prawdę nie częste.
artykuł: LM: Real M. vs Dortmund
07.12.2016 13:12
Jesli Real wyjdzie z 1 miejsca może trafić na:
PSG,Benfice,City,Bayern,Leverkuse n, Porto.
Tak więc z cięzkich meczy PSG,City i Bayern

Zajmujac drugie miejsce może Real trafić na :Arsenal,Napoli, Monaco,Lisy,Juve. Tu co prawda waga ciężka to tylko Arsenal i Juve ale Napoli a zwłaszcza Monaco to nie ogórki. Tak naprawdę lajtowo moim zdaniem tylko przeciwko przedstawicielowi PL.

Jak wygląda sytuacja BVB.
PSG-Benfica-City-Porto-Sevilla vs Juve,Lisy,Monaco,Atletico,Barcelona ,Napoli,Arsenal

O ile Real ma fifty fifty o tyle BVB mocno powinna się postarać o wygranie grupy bo po za Lisami to w żadnym meczu BVB nie będzie jakimś mega faworytem jak by to było w starciu z Porto czy Benficą.

artykuł: Gran Derbi na remis!
03.12.2016 20:48
To co różni na tym etapie Real od Barcy to umiejętność wygrywania/remisowania gdy nie jest się lepszym.
Pomijając wróżby co by było gdyby sędzie gwizdnął to Barca miała w tym meczu Real na widelcu i mogła go dobić w drugą stronę takiego momentu nie było. Tyle, obiektywny fakt o którym nie ma co dyskutować. Cała reszta to wróżenie z fusów.

6pkt i bezpośredni mecz to nie dużo. Real nie jest tak uzależniony od kontuzji jak Barca. Nam wypada Iniesta i środek nie istnieje. Wypada Messi i to samo.
Real ma jeszcze Valencie i Seville na wyjazdach. MA też do zagrania KMŚ.

A co do samej drużyny. i meczu.
MEcz ustawiała sytuacja w tabeli. Real wyszedł przede wszystkim nie przegrać a Barca wyszła najpewniej z podobnym założeniem do okolic 60m gdzie pewnie miał wejść Iniesta i miał nastąpić atak na 3pkt. Real po stracie gola zagrał bardzo słabo.

Niestety ten mecz utwierdził mnie już 100% że Lucho nie ma jaj by nakazać Neymarowi permanentną grę w obronie gdy przeciwnik atakuje większą liczbą. NAwet jeśli się wracał to w zasadzie statystował bo przy klepkach już nie biegł za swoim zawodnikiem.
Efekt tego jest taki że przeciwnik łatwo nas ogrywa na skrzydle. Albie pomagać musi środkowy pomocnik ale robi to na pół gwizdka bo jednocześnie nie może całkowicie zostawić środka.

Real w obronie grał 4-4-2 i zawsze miał podwojenie na bokach.
To samo było z RSSS. Oyarzabal zawsze pomagał obrońcy.
Super że Ney dużo asystuje ale co mecz notuje najwięcej strat i wiecznie zostawia pas startowy po swojej stronie...

artykuł: Kolejny remis Barcelony
28.11.2016 23:06
RmFan

Gdybym nie wiedział co znaczy LOL to logiczne że nic by mi to nie mówiło o Tobie. Skoro napisałem że wiele mówi to logiczne że rozumiem co to oznacza i przypinam Ci pewną łatkę.
Przynajmniej jesteś świadom swoich ułomności a to już plus :)

Co do dyskusji użytkowników Asteniu i Wiśnia

Jak dla mnie Neymar zagrał tragicznie a kwintesencją tego była sytuacja w 28m i trochę wcześniej.
Jedyne co się nie zgadza to że narażał drużynę na kontry bo ciężko nazwać kontrą sytuację gdy Ney traci piłkę 40m od własnej bramki. Przeciwnik wychodzi 3na3 a ten truchta.
Zaliczył mnóstwo strat w meczu w którym przeciwnik żył ze strat Barcy.
Najgorsze jest jednak to że przeciwnik presuje całą drużyną, atakuje całą drużyną i broni całą drużyną a u nas 3 wielkie gwiazdy stoją sobie i czekają aż koledzy odbiorą piłkę i im podadzą.
Tak się niestety nie da grać.

To samo z presingiem. Raz podbiegnie jeden raz drugi i tyle. Nie chce się gwiazdorom za każdym razem w 3kę podchodzić. Gdyby to robili to i pomoc by podchodziła i miało by to sens.

Najgorsze są płacze na FCBARCA o to że gdyby kupić Coutinho, Verattiego itp bo pomoc nie kreatywna itp itd. Bzdura. Nie ma drużyny jako całości jako organizmu.

Jedyne co znajduję na obronę to fakt że moim zdaniem nikt w tej formie z tym zaangażowaniem ciężko mi dziś wymyśleć kto by mógł tam wygrać. Zresztą Atletico przegrało gładko 2:0 a my mimo słabej gry ugraliśmy pkt. Z pomocą sędziego ale jednak...
artykuł: Kolejny remis Barcelony
28.11.2016 17:49
RMfan

Strasznie wolno łapiesz. Zresztą wstawki typu "LOL" wiele mówią.

Krótko i na temat.
Piszesz o tym że obie strony wzajemnie się oskarżają o to że są faworyzowane np u sędziów.
Więc odpowiadam Ci że jest więcej stron które uważają że Real ma w centrali fory.
Czego nie zrozumiałeś ?


artykuł: Kolejny remis Barcelony
28.11.2016 14:19
RMfan
Simeone też jest kibicem Barcy? Bo to on coś wspominał o ustawianiu ligi pod Real nie ?:)

Rozgrywki europejskie to inna sprawa ale tu akurat wielu kibiców z innych lig pisało o zeszłorocznej drabince Realu. Więc ubaw co najwyżej z Twojej ślepoty i zacietrzewienia względem kibiców Barcy których o wszystko obwiniasz :)


artykuł: Kolejny remis Barcelony
27.11.2016 23:28
Nie chce robić*****burzy ale...

[edit]

Mecz meczowi nie równy. Nikt Realowi nie dawał szans z Atleti a buki pierwszy raz lepiej płaciły za wygraną Realu i co...każdy wie.
2 lata temu po porażce z Realem SSS też wielu przewidywalo że to koniec a skończyło się potrójną koroną.
Przy takim poziomie wszystko leży w głowach i sercach tych piłkarzy.


Co do kibiców Barcy piszących o słabej linii pomocy. Baskowie też grali 4-3-3 i nikt nie zamienił by się za ich drugą linie. Odległości między liniami, ruchliwość, wymienność pozycji między pomocą i napastnikami, presing i przesuwanie się całej drużyny, To sprawia że jest miejsce, mała gra i kreatywność. Przy takiej grze na stojąco nic by dziś nie dało wstawienie do środka kogokolwiek....

Real nie gra wysokim presingiem, Real nie zagra od początku na takiej intensywności a gwiazdy Realu też czasem odpuszczają powrót za akcją po stracie. To będzie zupełnie inny mecz i każdy scenariusz jest możliwy.

artykuł: Kolejny remis Barcelony
27.11.2016 23:08
Ten mecz pokazał różnicę między drużyną której gwiazdki nie mają ochoty biegać i zespołem który jest w pełni zaangażowany. Szkoda że nie wiem gdzie można zobaczyć statystyki przebiegniętych km. Chodzi mi o 3 ofensywnych piłkarzy Barcy i Realu.

To co zrobił Neymar w 28m to kwintesencja tej Barcy. Strata na własnej połowie przez którą Real ma 3na3 a ten który traci piłkę ma totalnie wyje..ne.

Genialny presing Basków którzy blokowali wszystkie opcje rozegrania a przede wszystkim atakowali też szybko bramkarza vs coś czego nawet nie da się nazwać presingiem.d****nie wręcz biegający  Suarez po kilkadziesiąt metrów albo podejście 2 piłkarzy góra...
O ruchu w środku pola i wychodzeniu na pozycje w ogóle nie ma mowy.

Jest 6 pkt i mecz z Realem. Przegrana bądź remis bardzo ograniczą szanse na mistrzostwo.

Co do kibiców Realu. Łatwo poznać ludzi z klasą i tych którzy za grosz jej nie mają. Tydzień temu dzięki ogromnej pomocy sędziego Barca straciła 2pkt. Dziś zdobyła 1. Wolał bym żeby wygrali z Malagą a dziś przegrali.

I na koniec. Jeśli Zizu jest dobrym strategiem to po obejrzeniu tego meczu powinien wyjść mega presingiem na Barce za tydzień....ale mam wrażenie że to trener podobnej klasy co Lucho.
Mata piłkę i grajta.
artykuł: Sociedad vs Barcelona
27.11.2016 16:33
To na szybko moje przemyślenia:

Owszem zgodzę się że mamy silną kadrę ale...moim zdaniem problem leży gdzie indziej.
Kluczowy dla naszej ofensywnej gry jest kwartet MSN+I
W tym sezonie wyjątkowo przegrywamy z kontuzjami, a jeśli nie z nimi to sabotazu dokonuje L.E
Mecz z Alaves bez Iniesty, Messiego i Suareza i to była decyzja L.E
MEcz z Celtą bez Messiego i Iniesty - kontuzje
Mecz z Malagą bez Messiego, Iniesty i Suareza - kontuzje
Nawet z Atletico gola straciliśmy po zejściu Messiego.

Uważam że Barca once dg to wciąż najlepsza drużyna. Niestety ale mamy szeroką kadrę bez jakości. Alcacer może sobie grać i pewnie zle nie wypadnie gdy obok będzie Messi z Neymarem a za nim Iniesta. To samo tyczy się innych. Bardzo lubie A.G ale on idealnie pasuje mi żeby zastąpić w pomocy Rakiete a nie Inieste.

Kiedy z kadry wypada Iniesta i Messi a tak było z Celtą i Malaga to Turan, Rafinha,Suarez nigdy ich nie zastąpią bo to nie ten poziom. Każdy z nich może być udanym elementem rotacji ale tylko z osobna. Gdy wypada nam z tercetu Neymar,Messi,Iniesta więcej niż 1 piłkarz to stajemy się bezzębni.

Warto jeszcze dodać że Paco nie jest piłkarzem który gdy nie idzie może coś dać. Choćby głupie centymetry. Pique jest większym zagrożeniem.

Pamiętam tez bzdury żeby nie kupować nikogo super bo i tak będzie siedział na ławie bo nie wygryzie MSN. Dziś już wiemy że gdyby trafił się w miarę uniwersalny crack to grał by oporowo w tym sezonie. Tymczasem mamy piłkarzy typu Turan, Rafinha , Suarez którzy sam nie potrafią zrobić różnicy. 2 ostatnich może za jakiś czas.


Co do samego meczu to zobaczymy z jakim zaangażowaniem zagrają. Ja nie widzę super jakości w środkowej strefie przeciwnika który jest spokojnie do zdominowania. Boki obrony sprawne plus cofnięty Messi i liczę że 3 pkt będą nasze.

Ps: Póki jesteśmy sami zależni od siebie uważam że nie ma tragedii. Tak więc nawet remis dziś i 6pkt straty nie będzie problemem. Przynajmniej do klasyku za tydzień.

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
Obecnie nikt cię nie obserwuję.