REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
DZINDYBRY
obserwuj
utworzony : 19 września 2012 22:58
ostatnie logowanie : 04 grudnia 2020 11:21  |  Status: offline
imię i nazwisko :
email :ukryty
miasto :
rok urodzenia :brak danych
ulubiona drużyna :
ulubiony zawodnik :
ulubione rozgrywki :

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: Dyskusja nad Fredem po jego występie przeciwko PSG. "Nigdy więcej by u mnie nie zagrał"
04.12.2020 11:25
Czyli w LM sie czeka do ost. kolejki, a w LE nie, ciekawe
artykuł: Dyskusja nad Fredem po jego występie przeciwko PSG. "Nigdy więcej by u mnie nie zagrał"
04.12.2020 11:24
A Rengers jest na 1 miejscu po 5 kolejkach, mimo ze ma gorsze bramki, ale w dwumeczu lepsi, My tez powinniśmy być na pierwszym, bo z Lipskiem i MU graliśmy po 2 mecze. Czyli w LE inne zasady hehe
artykuł: Kapitalny spektakl w Teatrze Marzeń! Pasjonująca sytuacja w grupie H
03.12.2020 23:13
Jeszcze brakuje wpisu ze sędzia z varu specjalnie zrobił tak linie, bo go Nasser przekupił haha
artykuł: Kapitalny spektakl w Teatrze Marzeń! Pasjonująca sytuacja w grupie H
03.12.2020 13:28

Mr_Devil dość ze nie doceniliście PSG, to jeszcze kompromitacja w Turcji :D, PSG grało słabo od 25 min, a i tak strzelili 3 gole, to coś mówi o MU.
Jak wygraliście z Lipskiem 5-0, pewnie sam sie zastanawiasz :)
artykuł: Kapitalny spektakl w Teatrze Marzeń! Pasjonująca sytuacja w grupie H
02.12.2020 23:23

devious666 | przepis mówi , sam zamiar czerwien, był ruch głowa Freda, był, wiec sorry , ale bredzisz
artykuł: Kapitalny spektakl w Teatrze Marzeń! Pasjonująca sytuacja w grupie H
02.12.2020 23:18
Fred nadepnął Paredesa, a Paredes kartka haha
artykuł: Kapitalny spektakl w Teatrze Marzeń! Pasjonująca sytuacja w grupie H
02.12.2020 23:13
Sędzia nie zna przepisów piłki nożnej, za sam zamiar jest czerwień, wyrzucił Freda o 40min za późno.Paryżanie byli lepsi w tym meczu, myślę ze zaslużona wygrana, bardzo ważna 3 bramka, PSG pierwsze miejsce w grupie
artykuł: LM: Manchester United - Paris Saint-Germain. Zapowiedź, typy, kursy
02.12.2020 11:52
Po meczach PSG widać że ich nogi nie niosą , brak świeżości . Niestety chyba będzie porażka, coś czuje, ale liczę na 3 pkt mimo wszystko
artykuł: PSG odjeżdża rywalom, pierwsza przegrana Bordeaux u siebie
08.11.2020 21:52
To sa ludzie a nie roboty, po reprezentacji wróci do klubu następnych pewnie 5 kontuzjowanych, to już bd ok 13 kontuzji .A UEFA wymyśla kolejne rozgrywki, byle by kasę bić . Wiadome zarabiają krocie, ale są granice. Pasowalby zagrać ze 3 kolejki w lidze rezerwami żeby odpoczęli
artykuł: PSG odjeżdża rywalom, pierwsza przegrana Bordeaux u siebie
07.11.2020 23:43
A jak myślisz :) .
Grac co 3 dni , mało przerwy po LM , tak to sie musi kończyć
artykuł: LE: Milan bez ognia, świetna seria Rossonerich zakończona!
05.11.2020 23:03
Gratulacje dla Lille
artykuł: LM: Nieciekawa sytuacja PSG, finalista LM w tarapatach
04.11.2020 23:28

Asgaard zgadzam sie z tobą, o rewanz jestem spokojny
artykuł: LM: Nieciekawa sytuacja PSG, finalista LM w tarapatach
04.11.2020 23:25

MarseilleFan ty juz wiesz ze za 3 tyg z Porto bedzie porażka , a OM jeszcze na boisko nie wyszli :D , nie dyskutuje z tobą boś idiota
artykuł: LM: Nieciekawa sytuacja PSG, finalista LM w tarapatach
04.11.2020 23:23

MarseilleFan  tys jest tak głupi ze szkoda nawet sie odzywać.
Wpis ale plebs będzie twierdził, że tylko Marsylia hańbi Ligue 1, twoim zdaniem PSG hańbi L1, gdzie byłes jak Bozia rozum rozdawała,:D ja sie nie denerwuje
artykuł: LM: Nieciekawa sytuacja PSG, finalista LM w tarapatach
04.11.2020 23:15

MarseilleFan czyt ostatnio ze Arab miał wybór miedzy OM a PSG , ale stwierdził ze na brudasów szkoda kasy
artykuł: LM: Nieciekawa sytuacja PSG, finalista LM w tarapatach
04.11.2020 23:12

MarseilleFan ty jestes wart najwiecej , pionku 12-0 twoje brudasy :D . Jak sie nie strzela na 2-0 by zamknąć mecz, to tak sie kończy, porażkę przewidziałem, takze mnie nie martwi. Gratulacje dla Lipska.
Za 3 tyg jak wszyscy wyzdrowieją zapraszam Lipsk na PdP wtedy pogadamy brudasku . Odezwał sie inteligent o ilorazie 0
artykuł: Nie ma mocnych na The Citizens, fatalna sytuacja Marsylii
03.11.2020 23:43
MarseilleFan  co do cweli,to właśnie skomentowałeś :D .

Człowieku tu nie ma co oglądać, a co dopiero komentować :D  
Za 3 tyg kolejna porażka 13 bodaj ,zaśniesz dziś :D
artykuł: LM: RB Lipsk - Paris Saint-Germain. Zapowiedź, typy, kursy
03.11.2020 22:16
Sarabia, Kean i DM to chyba trochę mało, bo Mbappe kontuzja nie zagra. Remis bd dobrym wynikiem
artykuł: LM: Bez niespodzianki w Turcji, Kean bohaterem PSG
29.10.2020 12:26
A i jeszcze jedno tylko kibice Marsylii potrafią pisać , o śmieciach orgazmach, więc wystawcie sie sami opinie.Jak ty zamiast o pilce piszesz o orgazmach, to możemy pogadać, masz 18lat? :D
artykuł: LM: Bez niespodzianki w Turcji, Kean bohaterem PSG
29.10.2020 12:17

MarseilleFan  to ty zacząłes o orgazmie, więć świadczy o tobie, a nie o mnie. Wygrać raz na 10 lat,musiałeś być uchachany z 2 tygodnie :D
Kończąc temat z niektórymi, bo szkoda mojego czasu. Czy ja ci bronie dziecko być  fanem? mnie to nie interesuje od kiedy jesteś, na jakiej podstawie twierdzisz ze jestem kibicem, bo kasa jest w PSG?
joker Atalanta taka słaba, strzeliła ok 100 goli w lidze,żeby każdy tyle strzelał. Już zapomniałeś jakie losowanie miało OM gdy doszło do finału LE? , jak sie nie ma argumentów to sie pier... farmazony, nikt nie kazał Liverpoolowi odpaść. Koncze temat , pogadamy po porażce OM z Porto, to już 12 bd?

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
Obecnie nikt cię nie obserwuję.