REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
badbull
obserwuj
utworzony : 19 maja 2012 16:08
ostatnie logowanie : 15 maja 2015 10:33  |  Status: offline
imię i nazwisko :
email :ukryty
miasto :
rok urodzenia :1990  (30 lat)
ulubiona drużyna :
Manchester United
ulubiony zawodnik :
ulubione rozgrywki :
Premiership

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: Manchester United złoży ofertę za Kane'a?
15.05.2015 12:23
@Konrad Robert,
Nie chcę być złośliwy, ale porównać Kane'a do Carrolla, to jak porównać szybkie zgrabne auto do poloneza. Warunki fizyczne Carrolla nie predysponowały go do zostania topowym piłkarzem (nie każdy jest Zlatanem), więc w jego przypadku można było się spodziewać, że to wybryk jednego sezonu. Pomijam już kwestię ceny (był droższy, niż Suarez!!! A przychodzili w tym samym okienku).
Natomiast Kane jednak zdecydowanie lepiej rokuje na przyszłość. Już dziś jest maszynką do zdobywania bramek, miał świetny start w reprezentacji. Owszem, to dopiero pierwszy sezon. Ale przypominam innego debiutanta, ok. 11 lat temu był sobie taki chłopaczek, jak Rooney (wówczas nawet młodszy, niż Kane). Też wystrzelił nagle w lidze, zaliczył świetne wejście w reprezentacji (pewnie zostałby królem strzelców EURO, gdyby nie kontuzja w trakcie turnieju, a kto wie, gdzie zaszłaby wówczas Anglia). Młody wiek, niepewna przyszłość i kontuzja, która wyeliminowała go na kilka miesięcy nie odstraszyły jednak wówczas United. Nie odstraszą również i dziś, zwłaszcza, że klub z Old Trafford potrzebuje wzmocnień znacznie bardziej, niż wówczas (kupując Rooneya byli aktualnymi mistrzami Anglii). Pieniądze nie grają roli, Woodward i van Gaal pokazali już, że nie mają oprów, by wydawać duże kwoty. Widzę tylko dwie potencjalne przeszkody: niechęć samego Kane'a (to byłoby najciężej przeskoczyć) i Daniel Levy. To twardy negocjator (United coś już o tym wie), ale odpowiednio duża suma ostatecznie zawsze przekonuje go do sprzedaży gracza.
Zakładając, że Kane odejdzie z Tottenhamu, ma dwie opcje: wyjazd za granicę (w przypadku Brytyjczyków bardzo ryzykowna opcja, pytanie też, gdzie?) albo topowy klub z Anglii. Liverpool odpada w przedbiegach. Arsenal raczej też (nie lubią dużo wydawać, zresztą prawdopodobnie ostatnim wychowankiem Tottenhamu, który przeszedł do Arsenalu był Sol Campbell baaaaaardzo dawno temu, gdy Kanonierzy jeszcze byli potęgą). City? Przechodząc tam tylko największe gwiazdy formatu Aguero nie ryzykują zmarnowaniem kariery - najgorsza możliwa opcja dla Kane'a. Zostaje Chelsea i United. Problem w tym, że Chelsea gra jednym środkowym napastnikiem, a tego pierwszego już mają (Costa). Rywalizacja o pierwszy skład byłaby tam ciężka, a siedzenie na ławce byłoby dla Kane'a krokiem w tył. United stosuje różne konfiguracje w ataku, jednak od lat zawsze najlepszą opcją był Rooney jako cofnięty napastnik i typowy snajper przed nim. W tej chwili takiego klasowego partnera Wayne po prostu nie ma. Van Persie po kapitalnym pierwszym sezonie, gra tylko coraz gorzej, Falcao nie może się odnaleźć po kontuzji. Co najmniej jeden z nich opuści Old Trafford po tym sezonie. Welbeck już został sprzedany, Hernandez raczej nie wróci (chyba, że na ławkę), a Wilson dopiero stawia pierwsze kroki w pierwszej drużynie United. Możliwość regularnej gry w parze z Rooneyem byłaby idealną opcją dla samego Kane'a, dla United i dla reprezentacji Anglii.
Owszem, Untied potrzebuje wzmocnień także w innych formacjach, aczkolwiek musi także uporządkować sytuację w ataku. Pomijając już kwestię formy, wiek napastników United prezentuje się następująco: Rooney 30 lat, Falcao 29, van Persie 32, Wilson 20. Trzej pierwsi są w takim wieku, że teoretycznie powinni być teraz w szczycie formy. Jak jest, wiadomo... Na pewno przyda się tu ktoś młody, kto już pokazał swoją wartość. Zwłaszcza, że United wraca do Ligi Mistrzów i kadra musi być szersza.
artykuł: Gerrard: Żałuję, że nie zdobyłem mistrzostwa kraju
15.05.2015 10:59
@sikor1991
Człowieku ale głupoty piszesz
Beckham nie był wybitnym piłkarzem? Sorry, ale nie mamy o czym rozmawiać. Widocznie cały świat się myli, a Ty masz rację.
Gerrard znacznie lepszy od Scholesa? To właśnie tutaj możemy mówić o większym wylansowaniu - w przypadku Gerrarda. Scholes zawsze unikał blasku fleszy, co nie zmienia faktu, że jest najwybitniejszą postacią środka pola w Anglii ostatnich co najmniej 20 lat. Wystarczy przypomnieć, jak kolejni selekcjonerzy, pomimo zakończenia reprezentacyjnej kariery przez Scholesa, błagali go o przyjęcie powołania na kolejne mundiale i EURO. I to mając w składzie Gerrarda i Lamparda (którzy nie potrafili grać ze sobą, a ze Scholesem każdy z nich zawsze potrafił znaleźć wspólny język). Poczytaj sobie, jak o Scholesie wypowiadają się Zidane, Xavi, Henry, Figo, Lippi i inne wielkie postaci światowej piłki. Gerrard może mieć porównywalne statystyki meczów i bramek (tych ma nawet więcej, ale pamiętaj, że Scholes nigdy nie był w Untied etatowym wykonawcą rzutów karnych i wolnych), obaj są legendami angielskiej piłki, ale to jednak Scholes zawsze był wybitniejszym piłkarzem.
Keane? Swego czasu również jeden z czołowych zawodników na świecie. Razem ze Scholesem tworzyli bajeczny środek pola, razem z Giggsem i Beckhamem pomoc marzeń. A charakterem, determinacją i wolą walki spokojnie mógłby obdzielić Gerrarda i następnych pięciu kapitanów Liverpoolu. I jeszcze dużo by zostało.
Neville, Cole? Zupełnie inne pozycje na boisku. Nie da się ich porównać z Gerrardem. Aczkolwiek przypominam, że Cole to były król strzelców PL i jeden z najlepszych strzelców w historii tej ligi. W dodatku współtwórca jednego z najwspanialszych duetów napastników w historii (razem z Yorkiem). Neville też sroce spod ogona nie wypadł. Drugiego takiego prawego obrońcy reprezentacja Anglii długo nie będzie miała (proszę, nie pisz nic o Glenie Johnsonie).
Giggs? Pan Manchester United i Pan Premier League. Nie ma większej legendy w tej lidze i bardziej utytułowanego gracza, pogódź się z tym.
Wiesz, co łączy wszystkie powyższe postaci? Każdy z nich wygrał LM co najmniej tyle samo razy, co Gerrard. Każdy z nich ma też więcej krajowych tytułów, niż Gerrard.
artykuł: Prasa: Mata w styczniu opuści United
15.09.2014 18:26
Kolegę chyba żal ściska, że Mourinho tak chętnie oddał tak świetnego zawodnika. Z jednym się zgodzę, Mata nie gra jeszcze na 100% swoich możliwości. Ale jeśli "bez formy" zdobywa 2 gole w 4 meczach, to ja już nie mogę się doczekać, aż będzie w formie. Van Gaal nie jest głupi i nie powieli błędu Mourinho. Nie odda gracza z taką techniką, inteligencją i kulturą (zarówno gry, jak i bycia).
artykuł: Bruce: Angielski futbol powinien wspierać Chelsea
19.04.2014 19:34
No i właśnie dlatego napisałem "o ile tłumaczenie jest w porządku". Niestety na takich stronach, jak ta, często sens wypowiedzi gubiony jest w tłumaczeniu bądź streszczeniu. Ale to sprostowanie wiele nie zmienia. Zgadzam się, że trzeba drużynom w pucharach pomgać, ale WSZYSTKIM.
artykuł: Bruce: Angielski futbol powinien wspierać Chelsea
19.04.2014 13:02
@didieryves11
Nie wiem, co dokładnie na myśli miał Bruce, natomiast w jego wypowiedzi (o ile tłumaczenie jest w porządku) padła tylko nazwa Chelsea.
@kubbak92, @theNINE
Uprzejmie proszę Was o przeczytanie mojego komentarza jeszcze raz, ze zrozumieniem. Nie mam nic przeciwko wspieraniu klubów grających w LM, ale wszystkich i od początku rozgrywek. Bo niby dlaczego Chelsea ma teraz mieć łatwiej, a na taki przywilej nie mogły liczyć City (grając z Barceloną) i Arsenal (mierząc się z Bayernem)? Warto wspomnieć, że starcia z Bayernem przypadły dla Arsenalu w bardzo gorącym okresie, gdzie mierzyli się dodatkowo z Man United, Chelsea, Liverpoolem i paroma innymi silnymi klubami. Kto wie, czy gdyby nie łatwiejszy terminarz, nie pokonaliby Bawarczyków? Kto wie czy taki natłok ważnych spotkań w trzech różnych rozgrywkach (LM, liga, FA Cup) nie spowodował klęski na wszystkich trzech frontach?
Cofnę się jeszcze wcześniej. Niektórzy być może pamiętają szalony tydzień United w sezonie 06/07, kiedy to w weekend dzięki szalonej gonitwie (z 0:2 na 4:2) na***dison Park prawie już zapewnili sobie mistrzostwo, a parę dni później brakło im sił i zdrowych ludzi na San Siro, gdzie (mimo zwycięstwa w pierwszym meczu) polegli w półfinale LM. A gdyby awansowali, wewnętrzny angielski finał mielibyśmy już rok przed Moskwą.
Uważam, że jeśli federacja ma wyjść na przeciw pucharowiczom, powinno się w wakacje ustalić klarowne zasady (np. minimum 4 dni odpoczynku przed i po meczu w Europie) dotyczące WSZYSTKICH (a więc w LE także) drużyn reprezentujących FA w pucharach. O LE napisałem w nawiasie, ale być może władze powinny się pochylić zwłaszcza nad tymi rozgrywkami, bo od początku ich powstania są sukcesywnie olewane przez angielskie kluby. A szkoda, bo tam też można natrzaskać sporo punktów do rankingu.
artykuł: Bruce: Angielski futbol powinien wspierać Chelsea
18.04.2014 16:38
A niby z jakiego powodu Chelsea miałaby być traktowana lepiej, niż inni? Jakoś sobie nie przypominam, żeby kiedykolwiek ktoś robił takie ukłony np. w stronę Manchesteru United (który jednak trochę więcej tych finałów osiągnął. Ba, wręcz przeciwnie. Kto oglądał film "United", ten wie, że katastrofy w Monachium być może dałoby się uniknąć, gdyby nie kłody rzucane wówczas przez federację.
Generalnie pomysł, by układać terminarz pod europejskie puchary, jak najbardziej mi się podoba. Wszak dobre wyniki w nich wpływają na wizerunek ligi i klubów, a także ich budżet. Ale jestem za tym, by taki ukłon zrobić w stronę wszystkich pucharowiczów, a nie tylko Chelsea i ustalić takie zasady jeszcze przed sezonem.
artykuł: Moyes potwierdza: Fabio i Zaha w Cardiff
28.01.2014 12:44
koivu, to zestawienie jest tak tendencyjne, że aż śmieszne.
To nic, że Ferdinand przychodził do United jako gwiazda reprezentacji i ligi (i już w Leeds niegdyś najdroższy obrońca świata), to nic, że Rooney przychodził również jako gwiazda reprezentacji i ligi w wieku 18 lat - już w tym wieku otarł się o króla strzelców EURO 2004. Porównujesz do nich zawodników, którzy owszem, byli dobrzy, przychodząc do City, ale nie mieli takiej pozycji medialnej.
Ale ok, jak chcesz:
Cristiano Ronaldo: 17,5 mln euro (dane z transfermarkt) - m. in. 3 mistrzostwa Anglii, Puchar Europy i Złota Piłka. Sprzedany za 94 mln euro.
Robinho - 43 mln euro - trofea? niebieski dywanik. wypożyczony za darmo do Santosu, sprzedany do Milanu za 18 mln euro.
Sumy wydatków, jakie oba kluby poniosły na transfery szczerze mówiąc nie chce mi się liczyć.
Trofea? Skoro już wyciągnąłeś Ferdinanda - z nim w składzie 6 tytułów Mistrza Anglii - dwa razy więcej, niż City w całej swojej historii, jeden Puchar Anglii (czyli tyle, ile City za czasów szejków), Puchar Europy - tu już porównania być nie może - City bodajże dopiero trzeci sezon rozgrywa w LM i dopiero po raz pierwszy wychodzi z grupy.
Także sorry, ale City przy United jest parweniuszem, któremu majątek spadł z nieba, a i tak, mimo tego majątku wciąż pozostaje tylko głośnym sąsiadem, któremu dosłownie raz i to fartem, udało się wyprzedzić sławniejszych sąsiadów. A ile wart był ten tytuł City, pokazali United już rok później, wygrywając ligę w cuglach.
artykuł: Rooney: Mogę grać w pomocy
06.09.2012 13:31
@BelieveUnited96
Też chciałem przytoczyć ten przykład :D
Ale jak już tak rozmawiamy o napastnikach United przekwalifikowanych na środkowych pomocników, to Dwight Yorke pod koniec kariery został przez Beenhakkera ustawiony w reprezentacji jako DMF i taką też rolę pełnił w Sunderlandzie. Całkiem nieźle sobie radził.
Ze Smithem to był akurat strzał w stopę, ale Scholes okazał się być geniuszem w środku pola. Rooney ma wszystko, żeby być jego następcą. Siłę, przegląd pola, dokładne podania i przerzuty. No i przede wszystkim petardę w nodze, za co tak uwielbiamy Scholesa.
artykuł: Oficjalnie: Van Persie Czerwonym Diabłem
17.08.2012 13:07
Nie wiadomo. W tej chwili wolna jest "2", chwilowo "20" (Fabio na wypożyczeniu) i prawie wszystkie numery od 28 wzwyż (oprócz 33 i 40). Ale sądzę, że niebawem zwolni się "9".
artykuł: Fletcher nie ma zamiaru kończyć kariery
21.07.2012 12:09
LewikLFC, niestety, ale i tak wyszło Ci niezręcznie. Tak jakbyś życzył mu, by nie wrócił do zdrowia...
artykuł: Manchester United chce sprowadzić Sahina
20.07.2012 19:51
Sahin? A po co? Jest tyle lepszych opcji...
@ anfield92
No cóż, trzeba odebrać City to, co nie należy do nich :P
artykuł: Wenger wierzy w mistrzostwo
19.07.2012 21:56
Z całym szacunkiem dla Wengera, ale to nierealne. Przypadek Montpellier z Ligue 1 nie jest miarodajny w realiach Premier League. Tutaj trzeba mieć nie tylko świetną pierwszą jedenastkę, ale także rezerwy i to głębokie. United już od dawna są poza zasięgiem Arsenalu. City już też. Chelsea po letnich wzmocnieniach powinna do tej dwójki dołączyć. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że także Tottenham wygląda stabilniej, ale po odejściu Redknappa nie wiem czego się spodziewać. Kanonierzy raczej nie wypadną z czwórki, ale podium będzie sukcesem, na mistrzostwo nie mają nawet co liczyć.
artykuł: King kończy karierę
19.07.2012 21:46
Wielka szkoda. Miał papiery na wielkiego obrońcę. Skała w obronie, jakich mało.
artykuł: Mistrzowska trauma Rio Ferdinanda
12.07.2012 23:48
Ludzie, co z Wami? Przyczepiliście się Rio w te wakacje, jak rzep psiego ogona.
1. \"Płacze, że nie powołali go na EURO\". Skoro dziennikarze pytali go, jak się czuje w tej sytuacji, to odpowiedział, co w tym złego? A to, że był rozczarowany, to chyba normalne. Będąc przez około dekadę podporą angielskiej defensywy, nigdy nie wystąpił na EURO, raz przez głupotę FA, raz przez kompromitację drużyny McClarena, a raz przez nielogiczne i niekonsekwentne zasady powołań Hodgsona (Rio nie pojechał, bo zagrął tylko 3 mecze w reprezentacji w tym roku. Gerrard za 1 mecz został nagrodzony opaską kapitana. Nie pojechał też, bo niby grał słabo w tym sezonie. Skoro filar drugiej najlepszej defensywy Premier League jest słaby, to co w tej kadrze robili Terry i Cahill?). Czyli, zakładając, że wybranie McClarena i Hodgsona na selekcjonerów nie było najmądrzejszymi decyzjami, Rio został trzykrotnie wydymany przez federację.
2. Dobrze, że przeżywa przegrane mistrzostwo, bo to oznacza, że wciąż jest ambitny i głodny sukcesów. I znów z cyklu \"chyba nie dziwne\", to chyba nie dziwne, że piłkarze United nie mogli się pogodzić z mistrzostwem, które wypuścili z rąk na własne życzenie i które jeszcze pół minuty przed gwizdkiem kończącym sezon było ich?
A co do pomocy sędziów, to naprawdę, dajmy sobie spokój. Godzinami można by wymieniać zarówno spotkania, w których sędziowie pomagali United, jak i te, w których ich krzywdzili. Przyjął się stereotyp, że pomagają MU z kilku powodów:
1. Przez 20 lat istnienia Premier League Man Utd zdominował te rozgrywki. A wiadomo, że najbardziej patrzy się na ręce mistrzowi.
2. W wyniku punktu 1, MU stał się najbardziej znienawidzonym klubem w Anglii.
3. Ferguson często i gęsto komentuje pracę sędziów, przez co niektórym wydaje się, że na nich wpływa.
Nieprzekonanym proponuję wpisać w***gle frazę ( nie wiem, czy można tu wklejać linki, więc piszę tak) \"Premier league zzz without referee errors\" i poczytać (zarówno tabelki, jak i teksty). Tam gdzie zzz możecie sobie dodatkowo wkleić numer sezonu.
artykuł: Kadra Wielkiej Brytanii na IO
03.07.2012 22:38
Owszem, drugorzędny. I to w obie strony. Bo na igrzyskach więcej emocji budzi np. siatkówka, a i dla świata piłki IO to niewiele więcej, niż turniej młodzieżowy. Dlatego myślę, że Walijczycy czy Szkoci (nie wiem, jak na sprawę zapatrują się Irlandczycy Północni) jakoś przełkną dumę. A choć piłka z igrzyskami bardzo się nie kochają, to na olimpiadzie brytyjscy sportowcy z Wielkiej Brytanii występują pod flagą Wielkiej Brytanii i piłkarze też powinni. Cóż, Olimpiada ma swoje tradycje sięgające starożytności. To do czegoś zobowiązuje.
A ja szczerze mówiąc, od zawsze zastanawiałem się, dlaczego sytuacja polityczna w Zjednoczonym Królestwie (jak widać nie tak zjednoczonym) jest tak dziwna. Dobrze, że my nie wysyłamy reprezentacji Polski i np. Śląska czy Kaszub.
artykuł: Kadra Wielkiej Brytanii na IO
03.07.2012 13:41
Mimo wszystko pomysł ze wspólną reprezentacją na Olimpiadzie uważam za dobry. Jakoś w innych dyscyplinach brytyjscy sportowcy walczą pod flagą Wielkiej Brytanii i nikt nie protestuje. W piłce nożnej i w rugby startują osobno i to ich wybór. Można to uszanować. Choć niewątpliwie połączone kadry miałyby szanse osiągnąć dużo więcej. Przede wszystkim tacy legendarni gracze, jak Giggs mieliby wreszcie szanse wystąpić na wielkim międzynarodowym turnieju (a jakie miał z Walią?). Przypuszczalnie taki Bale mógłby zrobić na tegorocznym EURO wielką różnicę in plus dla Anglików.
artykuł: Pearce: Becks? Nie czas na sentymenty
03.07.2012 13:35
Szkoda. Beckham był twarzą kandydatury Londynu i byłoby dobrze, gdyby był też twarzą reprezentacji Wielkiej Brytanii (razem z Giggsem) już na samych Igrzyskach. Słaba forma? Nie sądzę, by grał aż tak beznadziejnie, a w jego przypadku jeden rzut wolny i ze dwa rzuty rożne mogą sprawić, że nie ma to znaczenia.

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
Obecnie nikt cię nie obserwuję.