REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
Asgaard
obserwuj
utworzony : 19 lutego 2012 14:20
ostatnie logowanie : 09 lutego 2020 11:54  |  Status: offline
imię i nazwisko :
email :ukryty
miasto :
rok urodzenia :2005  (15 lat)
ulubiona drużyna :
HSV, Göteborg, Brøndby,
ulubiony zawodnik :
ulubione rozgrywki :

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: Schalke, Hoffenheim i Hertha bez zwycięstwa
09.02.2020 11:57
Werder niezle, nie spodziewalem sie kompletnie, rzeczywiscie zaczyna sie niceciekawie robic.. czyzby derby w 2BL? Moze dobrxe dla Werderu by to zrobilo choc na raziE dla tskiego HSV dobrze to nie xzrobilo..

Co wy chcecie od Piatka. Nie kazdemu liczy sie od razu bycie milionerem czy niewiadomo kim. Moze chlopak chcial byc blisko domu, wiadomo ze w Polsce takich warunkow nie dostanie.. mieezkam za granica niestety I wiem co mowie...
artykuł: Emocje na BayArena. Bayer pokonał Borussię!
08.02.2020 22:32
Popieram. BL nigdy sie nie bedzie liczyc do PL czy PD, bo w obronie to mul gra. Przyklad Bayernu, ktory wygrywal LM to obrona wyglads parodysci Boateng I Badstubery. O obronie BVB nie bede wspominal, bo ile mozna gadac o recznikach typu Akanji czy ten drugi pseudo Szwajcar..
artykuł: Bild: Rangnick od nowego sezonu w Milanie
03.02.2020 18:35
Fajnie by bylo, zeby zostal w BL.
artykuł: Paco Alcacer piłkarzem Villarreal
31.01.2020 15:44
Tez mnie ciekawi czemu Favre go odsunal..
artykuł: Bundesliga wróciła! Schalke pokonało M'Gladbach
18.01.2020 03:04
Poczatek zjazdu Borussi w dol. Moze 4 miejsce utrzymaja.. niestety w tej druzynie zawsze czegos brakuje..
artykuł: Neuer: Transfer Nübela? Nie ma to dla mnie znaczenia
06.01.2020 17:27
Neuer lubie jeszcze od pamietnej LM w Schalke, ale arogancja przebija Kahna i cala reszte..
artykuł: Gole w końcówce, wygrana Bayernu
22.12.2019 16:37
Wiedzialem, ze ktos przytoczy te 2:2 w ostatniej mimucie D.Fall'a :P nie zmienia to faktu ze 1/2 druzyna BL przegrywa u siebie z Wolfsbergerem 0:3 , a Wolverhampton zmiata wszystkich pokolei. Kiedt ostatnio jakis klub z hiszpanskiej odpadl z jakimis lamusami? Prawda jest taka, ze co lepszy zawodnik odchodzi z BL.
artykuł: Bez goli w Berlinie
22.12.2019 02:15
Freiburg 26 punktow i Hoffe 27 jesienia mowi wszystko
artykuł: Bez goli w Berlinie
22.12.2019 02:14
Patrzac na sklad to nawet na top4 sie nie nadaja, ale co tu duzo mowic, skoro taki Bayer woli grac w LE. Do tej ligi musza wrocic silny Werder, silny Stuttgart i silne HSV oraz Schalke i Bayer musza sie ogarnac, bo to sa jednak druzyny z duzych miast, z potencjalem.
artykuł: Gole w końcówce, wygrana Bayernu
22.12.2019 02:10
Co do poziomu to wystarczy popatrzec na LE i LM. Tam nie wazne, czy gra Getafe, Barcelona, Fulham czy Arsenal zawsze wychodza z grupy i zachodza daleko, o innych ligach (m.in. Bundesliga) nie mozna tego powiedziec.. Nie przypominam sobie, zeby taki Fulham odpadl z Gaz Metan Medias czy jakimis burakami z Turcji
artykuł: Gole w końcówce, wygrana Bayernu
22.12.2019 02:08
No wiadomo, Hiszpania i Anglia sa poza zasiegiem, ale tam po prostu sa wieksze mozliwosci i pieniadze. W Hiszpanii gra cala Ameryka Poludniowa, kazdy kraj transmituje lige hiszpanska, bo przeciez rozmawiaja ich jezykiem. Kluby sa bogate. Anglia to przeciez prekursor tego sportu, najwieksza ogladalnosc i nie oszukujmy sie jednak najlepszy poziom. Sam kraj to przeciez zbieranina narodowosci.. Ja tam sie nie dziwie. Bundesliga i tak wypada najlepiej pod wzgledem zarzadzania. Nie ma problemow finansowych takich jak w innych ligach, a przeciez to tylko sport. Kto chcialby miec dlugi? Bundesliga nie bedzie jak powyzsze ligii, chyba ze zdazy sie jakis kryzys ekonomiczny. Poza tym, pilka nozna juz dawno zeszla na psy jak to Solaris ujales. Jeszcze niech tylko Chinczyki zaczna w to inwestowawc wiecej i bedzie koniec.
artykuł: Wygrane RB Lipsk, Koeln i Bayeru
21.12.2019 19:03
Lipsk ladnie. W kazdym prawie meczu maja znaczna przewage to sie liczy.

Kto by pomyslal ze Koln zacznie tak punktowac. A po pierwszych kolejkach to byla tragedia. Dobrze dla Werderu, ze w lidze jeszcze sa tacy slabeuze jak Paderborn, bo spotkali by sie z HSV w 2BL
artykuł: Gole w końcówce, wygrana Bayernu
21.12.2019 18:59
Zirkzee wchodzi i znpwu daje 3pkt w pare minut
artykuł: Rebic na wylocie z Milanu? Chorwat nie spełnia oczekiwań!
19.12.2019 14:42
I dobrzr mu tak, tak jak Jovic. Jeden sezon dobry i palma uderzyla do glowy, nieprzemyslany ruch i teraz kariera tylko w dol
artykuł: Hertha wygrała w Leverkusen
19.12.2019 01:09
Klinsmann i kariera trenerska raczej nie idzie w parze :) choc zobaczymy. Nie lubie Herthy za to jaki kicz graja od paru sezonow, moze cos sie ruszy
artykuł: Wygrane M'Gladbach i Koeln, remis w Wolfsburgu
19.12.2019 01:07
Co do Eintrachtu to szkoda strzepic ryja, to samo co w LE..
artykuł: Wygrane M'Gladbach i Koeln, remis w Wolfsburgu
19.12.2019 01:07
To jest jedyna rzecz, ktora wyroznia Borussie w tym sezonie na przestrzeni ostatnich.. Ogrywaja najslabszych a nawet za Favre'a ogrywali Bayern a przrgrywali z Freiburgami itd
artykuł: Wolfsburg wygrywa na Volkswagen Arena
16.12.2019 06:30
Za ten kabaret co odwalili w LE dobrze im tak. Tak myslalem, ze dzis znow bedzie do tylu
artykuł: LE: Skromna wygrana Wolfsburga
12.12.2019 23:59
Chociaż jedni.. Na których w ogóle bym nie liczyl
artykuł: LE: Eintracht z porażką, ale z awansem
12.12.2019 23:59
Żałosne. Co tu w ogóle dziś się odwalilo.. Masakra. Pierwsze miejsce było na wyciągnięcie reki

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
Obecnie nikt cię nie obserwuję.