REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
Artur89
obserwuj
utworzony : 05 czerwca 2012 22:20
ostatnie logowanie : 01 października 2012 19:23  |  Status: offline
imię i nazwisko :
email :ukryty
miasto :
rok urodzenia :1989  (31 lat)
ulubiona drużyna :
ulubiony zawodnik :
ulubione rozgrywki :
Primera Division

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: Vilanova: Mecz z Benfiką ważniejszy od spotkania z Realem
01.10.2012 18:55


[ Ban był pod innym newsem. Żegnam. Mod ]


artykuł: LM: Benfica vs Barcelona
01.10.2012 11:53


[ Ban i nie wracamy
 pod tym samym lub pod podobnym nickiem. Moderator ]

artykuł: Fabregas: Medel zasłużył na czerwoną kartkę
30.09.2012 14:56

quorthon
Nie komentuj juz chlopaku
Skoro 90% komentarzy pod tym newsem mowi to samo wiec chyba jest cos na rzeczy.. ale nie bo Ty wiesz najlepiej slepo zapatrzon w barcelone :)
Wczorajszy mecz to skandal i tyle w temacie ...
artykuł: Fabregas: Medel zasłużył na czerwoną kartkę
30.09.2012 12:23
Jak ten zawodnik sie zeszma**ł.. za symulowanie i wrabianie innych zawodnikow powinno byc zawieszenie.
Cyrk nic wiecej..  Jak Fabregas gral w Arsenalu mial szacunek wszytskich a teraz ma tylko tych co sa za Barca..
artykuł: Real M. vs Deportivo
29.09.2012 20:43
wan
Zgadza sie Real wypadl słabo bo podszedl do meczu jak do go*wna.. bo nie przystoi druzynie ktora w zeszlym sezonie bila rekordy tak wystartowac w lidze. A czy Barca prowadzi zasluzenie?? no nie wiem.. ich gra rowniez nie powalala na pewno nie powalala na tyle by miec 15pkt

Po remontadzie z City Real juz tak latwo pkt nie odda wiec obstawiam 4-0
artykuł: Real M. vs Deportivo
29.09.2012 15:17
up
dostaliście już wystarczająco prezentów od Realu w tym sezonie za sprawą 8pkt.. dać wam palec chcecie cała rękę..  bardziej bym się martwił o Seville która dla mnie osobiście jest faworytem spotkania z Barcą.
artykuł: Neymar coraz bliżej Barcy?
27.09.2012 13:34
Taa akurat.. nie wiem jaki sens jest wrzucac takie newsy... Neymar i tak za tydzie bedzie w Madrycie a potem w PSG... Tutaj zadecyduja pieniadze ta penera z santosa priorytetowo bedzie patrzyla na kase wiec Barca jest 5 w kolei jesli chodzi o mozliwosci finansowe za City Realem PSG i Chelsea.
Moim zdaniem Neymar dopiero odejdzie z Santosu po MŚ 2014.
artykuł: Xavi bohaterem Barcelony
23.09.2012 00:04
Messi widze rozochocil sie lubi sie spinac do innych i wiekszych.. przydalby sie taki ktos kto by mu raz z banki pociagnal za te pyskowki gowniarza do starszych. Od kiedy zdobyl 3 zlota pilke troche alterego mu uroslo.. to juz nie ten sam chlopak

Co do samego spotkania szkoda ze w ostatnich minutach granada pekla bronila sie dzielnie
artykuł: Messi: Liczy się drużyna
20.09.2012 12:08
Szkoda że Barca na dzień dzisiejszy to tylko ten chlopak.. reszta tam jest chyba od podawania pilek.. bo gdyby nie on to ta druzyna bramke by strzelala co 2 spotkanie. Kto by pomyslal kiedys taki kolektyw a teraz Barca to teatr jednego aktora...
artykuł: Yaya Toure: Real zasłużył na trzy punkty
19.09.2012 12:48
Velldrin
bialoczarny ma ze soba problem a jego problemem jest Real.
Tutaj powinna byc paro bramkowa wygrana jak ktos gra tak jak City w 1 polowie zasluguje na pare bramek w plecy. to ma byc mistrz Angli? niby najlepszej ligi swiata.. broni sie 11 zawodnikami potem przeprowadzi 2 kontry i remis by chcial.. gdyby nie Hart bylby pogrom
artykuł: Dzeko: To nie powinno się zdarzyć
19.09.2012 12:02
Nie rozumiem ich... powinni sie cieszyc ze nie wrocili z paroma bramkami w plecy w pierwszej polowie oddali chyba jeden strzal przy nastu realu ktory ich tak zdominowal ze zapomnialem o formacji ofensywnej City.
Strzelili po kontrze i po stalym fragmencie lecz przez caly mecz bylo widac ze do Realu City ma lata swietlne
artykuł: LM: Real Madryt vs Man City
18.09.2012 12:11
Widze ze kibice City cos sie rozochocili...
pisanie ze City ma lepsze indywidualności i bramkarza niż Real panowie jest śmieszne.. ja rozumiem macie nowa dobra pakę z gwiazdami na czele ale pisanie takich rzeczy jest trochę na d wyrost...
jakie indywidualności ma City? Silva,Nasri,Aguero,Yaya, Tevez no i Balotelli.. z czego 3 to napastnicy którzy i tak nie zagrają razem. Obrona nie wywiera u mnie żadnego respektu.. Pepe i Ramos to inna liga.. w formie czy nie w formie to nie ma znaczenia przy takim spotkaniu bo one prowadzi się swoimi prawami.
City to taki swierzak kibice tego zespołu po zdobyciu w ostatnich min mistrzostwa Angli troche za bardzo sie powoli napinaja jacy to oni zajebisci nie sa :) Wy dopeiro malymi kroczkami wskakujecie w europejska elite..

Real zdominuje mecz i spokojnie 3 bramki wpakuje..
artykuł: LM: Real Madryt vs Man City
17.09.2012 14:10
Lee_Mason
o ile mi wiadomo jest to jego "prywatny" ranking moze woli liverpool od milanu nie widze sensu wnikac w kogos osobiste przekonania
artykuł: LM: Real Madryt vs Man City
17.09.2012 13:51
diabel89
kolejny raz napisze to co juz napisalem... w opinii ekspertow i trenerow to obie druzyny z hiszpanii sa najlepsze lecz jak zawsze pojawi sie osoba ktora wie lepiej od nich :)
artykuł: LM: Real Madryt vs Man City
17.09.2012 13:40
zastanawiajace jest to ze jak pojawia sie gimnazjalny komentarz ze spina wystarczy wejsc w profil tej osoby i ukazuje nam sie fan Messiego... czy w dzisiejszych czasach kobicowanie argentynczykowi zostalo zdominowane przez nastolaktow? hm..
artykuł: Real nigdy nie odrobił takiej straty
17.09.2012 12:51
Rowniez Mou nigdy nie przegral z Sevilla a co bylo przed wczoraj dobrze widzielismy...  to dopiero poczatek sezonu wiec nie widze powodow do obaw.. Kto wie czy Barca w jakis dolek nie wpadnie jeszcze 34 kolejki spokojnie
artykuł: LM: Real Madryt vs Man City
17.09.2012 12:47
bialoczarny
Angielski zespół jest lepszy... dlaczego bo Ty tak mowisz? ciekawe. Jakos ludzie znajacy sie na pilce na pewno lepiej niz Ty twierdza ze to dwa zespoly z hiszpanii sa najmocniejszy na swiecie.
Twoi obywatele graja na wyjezdzie nie u siebie jesli Ci sie wydaje ze pojada z druzyna ktora rok temu bila wszelkie rekordy to sie grubo myslisz... bede czekal na komentarz z Twojej strony po spotkaniu
artykuł: LM: Real Madryt vs Man City
17.09.2012 12:27
City bez problemu powinno sobie poradzić? ktoś tu chyba nie ma bladego pojęcia o piłce nożnej..
Ekipa z angli nie ma doświadczenia w europejskich pucharach co pokazala w zeszlej edycji ligi mistrzow i ligi europejskiej.. dp tego gra 1 raz na santiago bernabeu.. Real jest bezapelacyjnym faworytem dosc ze gra u siebie, Lm dla nich to norma, Ma Mou i Ronaldo.. to ze w lidze dali dupy na poczatku sezonu nie znaczy ze City wygra, dam sobie reke uciac ze bedzie to mecz jednego zespolu.. kolejnj porazki Madryt by nie wytrzymal a nic tak dobrze nie zamaze zlych wystepow ligowych jak wygrana z mistrzem angli.
moj typ : 3-1 dla Madrytu
artykuł: Sevilla vs Real Madryt
15.09.2012 09:40
Panowie właczcie racjonalne myslenie...
Wiele osob z swiata pilki mowi ze to najlepszy Real w historii.. ktory juz swoj margines bledy wykorzystal Ci pilkarze dobrze o tym wiedza..
Wiec nie liczylbym na zadne potkniecie a raczej na duzy lomot, bramki i pkt trzeba nadrobic oni o tym dobrze wiedza a juz w szczegolnosci Ronaldo..

Typ: 1-5
artykuł: Kompany: City nie boi się Realu
11.09.2012 15:18
Kazdy moze siebie marzyc o czym chce.. ale prawda jest taka ze Real wygra ta grupe a City z Borussia beda walczyc i 2lokate..

Mou to trener ktory wie jak grac z takimi angolami nie bez powodu Essien nagle pojawil sie w Madrycie.

Najgorsze dla Realu jest to ze bedzie musial sie sporo nameczyc czego nie mozna bedzie powiedziec o Barcelonie..  

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
Obecnie nikt cię nie obserwuję.