#bukmacherzy: Okienko transferowe dla bukmacherów

Logo STS zniknie z koszulek Lecha
fot. ASInfo Na zdjęciu: Logo STS zniknie z koszulek Lecha

Dziewięciu klubom Ekstraklasy z końcem czerwca wygasają aktualne umowy sponsorskie z bukmacherami.

Czytaj dalej…

Wiadomo już, że czwartkowy mecz Lecha Poznań z macedońskim FK Pelister będzie ostatnim, podczas którego na centralnym miejscu koszulek piłkarzy “Kolejorza” zobaczymy logo STS. Nowym sponsorem strategicznym klubu będzie Grupa Finansowa Aforti Holding, która za trzyletni kontrakt ma zapłacić aż 15 milionów złotych.

STS był głównym sponsorem Lecha od kwietnia 2013 roku i jak zapewnia prezes Mateusz Juroszek: – STS jako zaangażowany sponsor polskiego sportu, pozostanie z Kolejorzem. – Będziemy starać się w dalszym ciągu wspierać Klub oraz inicjować kolejne przedsięwzięcia skierowane do kibiców – napisał w liście otwartym opublikowanym 26 czerwca na twitterze.

Jeszcze w tym tygodniu możemy spodziewać się komunikatu w sprawie dalszych losów współpracy Jagiellonii Białystok z Totolotkiem – poinformował goal.pl Mariusz Rzeczkowski z działu marketingu Totolotka. Umowa tego bukmachera z Lechią Gdańsk obowiązuje do końca sezonu 2017/18. Podobnie ma się rzecz w przypadku współpracy Wisły Kraków z LVbet, Zagłębia Lubin z Milenium oraz Górnika Zabrze z… STS. Do końca 2019 roku kontrakt sponsorski z Fortuną ma Legia Warszawa. Pozostałe kluby Ekstraklasy będą starały się o nowe umowy z bukmacherami.

Co ciekawe, operatorzy zakładów sportowych, którzy zgodnie z wymogami ustawy hazardowej starają się o licencję na rynek polski również mają w planach sponsorowanie zespołów Ekstraklasy. – Oczywiście mamy plany związane ze sponsoringiem i to nie tylko klubów Ekstraklasy, ale różnych podmiotów sportowych w Polsce. Rozważamy i przygotowujemy kilka ciekawych wariantów – zapowiada Maciej Nowak z Superbet, bukmachera który powinien pojawić się na polskim rynku w najbliższych miesiącach.

Komentarze