REKLAMA
REKLAMA

The Spurs oferują 8,5 mln za Villę

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: Football Espana  |  22.02.2020 22:22
Jak podają media na Wyspach Brytyjskich zainteresowanie sprowadzeniem napastnika Blaugrany, Davidem Villą, wyraża Tottenham. The Spurs są gotowi wydać na ewentualny transfer 8,5 mln euro.

Według dziennikarzy Daily Mail klub z północnego Londynu wystosował już zapytanie do nowego mistrza Hiszpanii. Niemniej propozycja angielskiego klubu jest znacznie niższa od oczekiwań decydentów klubu ze stolicy Katalonii.

Włodarze klubu z White Hart Lane proponują 8,5 mln euro, gdy sama Barcelona oczekuje przynajmniej na 14,5 mln euro. Warto odnotować, że umowa 31-latka z Blaugraną kończy się w czerwcu przyszłego roku.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 32 komentarzy

Daelemans | 12.05.2013 09:54

Prawie 15 milionów Euro za 31-latka z dawno nie widzianą formą? Nikt nie da takiej forsy.

Miły16 | 12.05.2013 10:00

Może i nie da ,ale 8,5 miliona to żart ,a nie oferta. 12 baniek to absolutne minimum. Villa nawet mimo słabej formy jest gwarancją bramek.

KliMo1950 | 12.05.2013 10:07

ZA STARY  i gwarancja to on nie jest żadną w BPL może się nie sprawdzić a jak strzeli 10-12 bramek na sezon to zdecydowanie za mało. Według mnie to on wart jest 7-8 mil euro nie więcej zawodnik na 2 sezony plus kilka milionów za jego grę transfer taki wyniesie klub okolo 18 mil. Zdecydowanie nie chciał bym go w Arsenalu ale Spurs... zobaczyć jak zawodnik Barcy poradzi sobie w Anglii chciał bym !.

Z_I_Z_U | 12.05.2013 10:08

Oprócz tego, że ma 31 lat i nie ma formy to jeszcze kontrakt mu się kończy za rok. Myślę, że 8,5 mln to adekwatna cena.

Rambo_MUnited | 12.05.2013 10:11

12 baniek? no chyba nie za 31 letniego zawodnika po kontuzji, ktory nie wiadomo jak sie sprawdzi w bpl i ktoremu konczy sie kontrakt. mysle ze 7-8 byloby ok. chociaz na miejscu spursow rozejrzalbym sie za kims mlodszym.

MunaI | 12.05.2013 10:13

słaby już jest. I 8 baniek za niego to kupa szmalu..

Davca | 12.05.2013 10:21

Nie róbcie sobie jaj.

rycerz17 | 12.05.2013 10:32

31 letni napastnik, który po ciężkiej kontuzji nie wrócił do topowej formy nie jest wart więcej niż 10mln Euro nawet jeśli nazywa się Villa, tym bardziej że ma roczny kontrakt i za rok może odejść za darmo... jednak Tottenham może nie spełnić oczekiwań finansowych piłkarza - musiał by się zgodzić na obniżkę obecnej pensji o połowę...

mack | 12.05.2013 10:34

Jakie to żałosne jak fani Barcy targują się z 8 do 12 baniek :D . Nawet za 5 bym go nie chciał. Przede wszystkim ze względu na tygodniówkę, która byłaby pewno kosmiczna, a dwa po roku gry odejdzie na emeryturę do ciepłych krajów. Wiadomo, że lepiej kupić kogoś perspektywicznego.

cipek22MU | 12.05.2013 10:36

oferta jest dobra za chwilke ma 32 lata za rok konczy kontrakt ale i tak wolal bym widziec DV bez formy niz w formie Adebayora i Defoe bo ich to on polyka na sniadanie

Szmuggi | 12.05.2013 10:45

Po co komu taki zawodnik? Ville to z wolnego transferu jeszcze może byłby sens ściągać ale płacić 8-10mln za 31-letniego zawodnika bez formy?

Dziwny ruch ze strony Tottenhamu.. szczególnie, że Bale jest na wylocie.

ban_za_prawde | 12.05.2013 10:54

Bez kitu po co im drugi Dempsey i w dodatku dwa lata starszy...

Red__John | 12.05.2013 11:45

8 mln dla Tottenhamu a 15 to może wyłożyć takie Monaco a nie klub z PL

Young Guns | 12.05.2013 12:09

Jal to mówią... David Villa nawet z ceną się mija hehe...

To jedt typ zawodnika mogącego grać w Primera do 35 roku życia na wysokim poziomie ale w angielskiej na sezon, półtora to wyrzucone pieniądze tak mi sie wydaje...
..ale kto wie, kto wie....

krajanus | 12.05.2013 12:23

mack - takie to żałosne że targujemy się z 8 do 12 milionów ? No tak bo przecież 4 miliony to grosze o które po co walczyć prawda ? Druga sprawa to jeśli by chodziło o piłkarza z Twojego klubu to robiłbyś to samo. Teraz chyba widzisz kto tu jest żałosny.

Qrs | 12.05.2013 13:08

To niech sobie wsadzą taką ofertę.

THFC1882 | 12.05.2013 13:14

Za takiego grajka maks. 3-4 mln.

waldir10 | 12.05.2013 13:40

a wg mnie jest on wart z 10-12 mln.
No niestety, ale nie ma on juz tej formy z Valencii, Mundialu czy chociaz tej z poczatków gry w Barcelonie. Ma niespelna 32 lata, a ponadto jak pisza-za rok konczy sie mu kontrakt, wiec chyba nikt nie bedzie szastal na niego pieniedzmi.

Jednak osobiscie nie wierze w ten transfer, bo po prostu jakos on mi do Spurs nie pasuje, tak samo jak Spurs nie wydaje mi sie odpowiednim klubem dla niego.

cris163 | 12.05.2013 13:49

Nie no załosne gościu gra słąbo ostatnio to juz nie ten sam Villa co przed kontuzja zwykła plota

Stinger_Ikona | 12.05.2013 14:00

Taa za chwilę będą komentarze że David jest warty 22 mln ... co wy piszecie w ogóle? Fakt że za zawodnika po 30, w średniej formie, po kontuzji i rok przed końcem kontraktu nie dostanie Barca za niego nie wiadomo czego ale te 8,5 mln jest niezłe choć liczę że za mniej jak 10 mln go nie puszczą.

Osobiście wolałbym żeby David Villa wrócił do Valencii i tam stworzył super duet z Soldado w ataku no ale Valencia ma spore problemy finansowe a tygodniówka będzie nie mała, sam transfer to nic (można sprzedać byle kogo za te 3-4 mln a jest kilku takich niepotrzebnych i już trochę by było) ale płacić mu pensje to jednak sporo kasy.

Stinger_Ikona | 12.05.2013 14:02

Małe sprostowanie powinno być 2 mln a nie 22*.

jedrek7000 | 12.05.2013 14:24

wg mnie śmieszna kwota..

Miły16 | 12.05.2013 14:46

Przecież od nas bierze się za grosze. Real za ciecia Granero dmuchnął 10 baniek.

Miły16 | 12.05.2013 14:47

THFC1882

Jedynek nie dodałeś przed 3 i 4.

cris163 | 12.05.2013 15:27

Tylko ten ciec Granero jest młodszy i jeszcze moze cos sie rozwinac(i tak w to nie wierze ) poprostu potrafią negocjowac ;)QPR mieli duzo kasy wiec im to było obojetne ile

Z_I_Z_U | 12.05.2013 15:30

Miły16

Ale zobacz za ile Real sprzedawał innych piłkarzy. Tak to już jest z tymi największymi klubami, że jak się zgłoszą, żeby kogoś kupić to zaraz usłyszą zawrotną cenę, a jak chcą sprzedać (bo jest niepotrzebny) to oddają go za grosze.

Miły16 | 12.05.2013 16:28

cris163

Grając w jednej lidze z Radkiem Majewskim na pewno się rozwinie.

ZIZU

Chyba nie rozumiesz. Chodzi o to ,że jak ktoś chce od nas kogoś kupić to dostaje go albo za grosze ,albo z kartą w ręku.

cris163 | 12.05.2013 17:01

Songa też kupiliście za pół darmo :D ale ona juz jest stary i nic wielkiego nie pokazuje wiec w angli gra sie twardo i nie wiadomo ile by wytrzymał bez kontuzji

Miły16 | 12.05.2013 23:00

cris163

Może jeszcze jest za niski ? Przecież tam grają tylko drwale i prawdziwi rzemieślnicy tacy jak Hazard czy Silva

cris163 | 12.05.2013 23:36

Wystarczy ze mu sie kontuzja od nowi i koniec zreszta szkoda kasy na juz troche starego piłkarza moze za 4-6 milionów ale nie wiecej. Ja wiem ze dla kibiców Barcelony każdy ich piłkarz jest najlepszy nie ważne jak gra zawsze tak słysze od moich kolegów kibiców niby Barcelony

Miły16 | 13.05.2013 16:16

To że ty jesteś kibicem kilku sezonów to nie znaczy ,że twoi koledzy są "niby kibicami".

Kontuzja mu się nie "od nowi" ,bo złamane kości się wbrew pozorom zrastają. Nie masz żadnej wiedzy na temat wyceny piłkarzy więc speca nie udawaj.  Za te 4-6 bańki to możesz go sobie w FM-ie kupić.(zakładam ,że i tam z taką ofertą to będziesz mógł sobie koszulkę i buty Villi kupić)

Black_Jack | 17.05.2013 08:38

to robota dla Daniela L. - sprzedać Ade za 10 mln i kupić Ville za 8,5 ;-) ... liczę na naszego prezesa



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy